door Bruno » wo sep 06, 2006 9:48 pm
Vanaf heden hebben we 2 moderators erbij, omdat het forum groter wordt, en ik en Luc minder tijd hebben.
Voor alle duidelijkheid, wij blijven met 2 wel degelijk Site administrator, maar het modereren laten we aan anderen over.
Bruce zal vanaf nu naast PR-man ook moderator zijn voor :
- Forum Events
- Gespot
- Non Mg content
- De MGF-club
- Te koop
- Gevraagd
- Gallery
Striker is aangesteld om te modereren opdat de brug tussen de 2 fora op deze manier wordt geslagen. In de toekomst zullen we immers meer events samen gaan organiseren.
Secties die Striker zal modereren zijn :
- Algemeen, Technische info
- MG/TF projects
- MG/Rover news
- Forum events
- Te koop
- Gevraagd
Kasper en Remieme (samen met Bruce) zijn onze PR-mensen en modereren :
- De MGF-club
Kasper neemt ook nog met "forum events" voor zijn rekening samen met de andere moderators.
Erik B en Sander blijven gewoon alle onderdelen modereren en zijn daarenboven ook forum admin.
Laatst bijgewerkt door 2 op
Bruno, in totaal 0 keer bewerkt.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer