Gille heeft het al aangegeven en ik constateer hetzelfde: de galerij van het forum is omgevallen. Voor nieuwe afbeeldingen is er nog wel een work around in de vorm van gratis sites die afbeeldingen herbergen. Voor bestaande afbeeldingen geldt dat deze niet meer beschikbaar zijn.
Ik kan me voorstellen dat "ons forum" de limiet (40GB????) heeft overschreden dus als er alternatieven nodig zijn of meer sponsoring, lemmie know! Als het een technisch issue is, wil ik graag meedenken voor een oplossing!
Greetz,
Jan








