Niet de leukste boodschap...heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt,
Herman




brusten schreefColonTenzij je natuurlijk echt gebannen bent van het forum

Django schreefColonbrusten schreefColonTenzij je natuurlijk echt gebannen bent van het forum
Neen, dat zou me straf lijken...het enige wat ik tot nu toe gedaan heb, is me voorgesteld

gille schreefColonDjango schreefColonbrusten schreefColonTenzij je natuurlijk echt gebannen bent van het forum
Neen, dat zou me straf lijken...het enige wat ik tot nu toe gedaan heb, is me voorgesteld
ja maar je heb ons geen rondje aangeboden he.
en we weten nu van tom dat er een hele kist bier van voren in je F past dus...![]()







Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.