
Zoals de meeste van jullie weten hebben we in het verleden een serie kentekenplaathouders laten maken. De laatste hiervan zijn begin dit jaar verkocht.
Nu zijn er een paar mensen die er graag nog 1 of meerdere willen. Om het interessant te houden moeten we toch een x aantal bestellen om de prijs interessant te houden.
Zouden jullie aan willen geven als je interesse hebt? Dan kunnen we kijken of het rendabel is om een nieuwe serie te laten maken.
Martin 4x
Tom 1x








