door Tukker » za sep 14, 2013 5:15 pm
@Moderators
Ik maak via mobiel gebruik van Chrome beta en heb de functie bandbreedte besparen ingeschakeld.
Het mailverkeer wordt dan omgeleid naar Google servers en verkleind, echter wordt het IP adres welke Google daar voor gebruikt door het forum geblokt.
Is daar een reden voor of kunnen jullie dit opheffen?
goodgoan Tom
[b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)