Via deze weg willen wij jullie op de hoogte stellen van de plannen die we met het forum willen uitwerken het komende jaar. Noem het onze beleidsverklaring
Afgelopen zondag (16/12/12) was het weerom van datte, Bruno, Luc, Kasper en Rick (Erik en Remco waren verontschuldigd) zijn naar jaarlijkse gewoonte bij elkaar gekomen voor een vergadering. We hebben het record van vorig jaar niet gebroken, daar we amper 5 uurtjes hebben vergaderd. Heel wat topics zijn besproken waaronder een aantal veranderingen/beslissingen om dit Forum naar een hoger niveau te tillen.
Zoals je waarschijnlijk reeds hebt kunnen merken, hebben de afgelopen maanden meer en meer Z-series rijders de weg naar het Forum gevonden. We willen deze dan ook bij ons een plaatsje geven. Sinds enkele dagen kan je daarom alle technische vragen ivm de Z-series kwijt onder “Algemeen, technische info Z-series”
We schuwen de nieuwe media niet en zijn dus vanaf nu ook te volgen zijn via Twitter : https://twitter.com/mgfbe. Facebook wordt binnenkort opgezet
Er wordt op dit moment druk werk gemaakt van het klassieke promo-materiaal onder de vorm van stickers. Het ontwerp wordt er eentje dat zowel op een BRG, Amaranth, PLS en ja,.. zelfs op een Volcano niet zal misstaan.
In 2013 willen we als Forum wat meer naar buiten komen en werken daarom hard aan een evenementen kalender. We streven ernaar om elke maand van het jaar iets te organiseren of tenminste een event uit te kiezen waar we aanwezig zullen zijn. Heel wat Internationale events staan reeds op de kalender. Om het overzichtelijk te houden gaan we alle events die we organiseren of waar we actief aan deelnemen bundelen in een overzichtje. We kunnen jullie alvast verklappen dat er in het voorjaar een Dyno komt. Afspraken hiervoor worden gemaakt tijdens de Onderdelendag in Houten. Net zoals in 2011 hebben we de intentie om het seizoen af te sluiten op een race-circuit. Dit wordt een groots event in samenwerking met oa “ 8 on track”.
Naast bovenstaande zijn er uiteraard nog wat punten heen en weer over tafel besproken, maar daarover binnenkort veel meer.
Wij wensen jullie alvast een fijn jaareind en voor 2013 een heel mooi, dakloos en veilig seizoen. En dat wij een ieder mogen gaan verwelkomen op een van de evenementen. Het gaat een mooi jaar worden.
Groet,
Het bestuur en Moderators van MGF.BE








