BUTTON_POST_REPLY 13 berichten Pagina 1 van 1
mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)

    door Luc » wo dec 19, 2012 6:59 pm

    Beste Forum gebruikers,

    Via deze weg willen wij jullie op de hoogte stellen van de plannen die we met het forum willen uitwerken het komende jaar. Noem het onze beleidsverklaring :D
    Afgelopen zondag (16/12/12) was het weerom van datte, Bruno, Luc, Kasper en Rick (Erik en Remco waren verontschuldigd) zijn naar jaarlijkse gewoonte bij elkaar gekomen voor een vergadering. We hebben het record van vorig jaar niet gebroken, daar we amper 5 uurtjes hebben vergaderd. Heel wat topics zijn besproken waaronder een aantal veranderingen/beslissingen om dit Forum naar een hoger niveau te tillen.

    Zoals je waarschijnlijk reeds hebt kunnen merken, hebben de afgelopen maanden meer en meer Z-series rijders de weg naar het Forum gevonden. We willen deze dan ook bij ons een plaatsje geven. Sinds enkele dagen kan je daarom alle technische vragen ivm de Z-series kwijt onder “Algemeen, technische info Z-series”

    We schuwen de nieuwe media niet en zijn dus vanaf nu ook te volgen zijn via Twitter : https://twitter.com/mgfbe. Facebook wordt binnenkort opgezet
    Er wordt op dit moment druk werk gemaakt van het klassieke promo-materiaal onder de vorm van stickers. Het ontwerp wordt er eentje dat zowel op een BRG, Amaranth, PLS en ja,.. zelfs op een Volcano niet zal misstaan.

    In 2013 willen we als Forum wat meer naar buiten komen en werken daarom hard aan een evenementen kalender. We streven ernaar om elke maand van het jaar iets te organiseren of tenminste een event uit te kiezen waar we aanwezig zullen zijn. Heel wat Internationale events staan reeds op de kalender. Om het overzichtelijk te houden gaan we alle events die we organiseren of waar we actief aan deelnemen bundelen in een overzichtje. We kunnen jullie alvast verklappen dat er in het voorjaar een Dyno komt. Afspraken hiervoor worden gemaakt tijdens de Onderdelendag in Houten. Net zoals in 2011 hebben we de intentie om het seizoen af te sluiten op een race-circuit. Dit wordt een groots event in samenwerking met oa “ 8 on track”.

    Naast bovenstaande zijn er uiteraard nog wat punten heen en weer over tafel besproken, maar daarover binnenkort veel meer.

    Wij wensen jullie alvast een fijn jaareind en voor 2013 een heel mooi, dakloos en veilig seizoen. En dat wij een ieder mogen gaan verwelkomen op een van de evenementen. Het gaat een mooi jaar worden.

    Groet,

    Het bestuur en Moderators van MGF.BE
  • Avatar gebruiker
    Janmgf
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 431
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 5:28 pm
    WoonplaatsCOLON Tilburg NL

    Re: mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)

    door Janmgf » wo dec 19, 2012 7:34 pm

    Strakke plannen, keep up the good work :!:

    En de beste wensen voor de moderators
    MGF 1.8i Mk II, BRG, Cream/Walnut leer, Bright Grille Kit, Bootrack, LLW kit, bj.2000
    Mijn andere auto's zijn een Oldsmobile 88 Dynamic Holiday Coupe uit 1958 en een Peugeot 3008 Allure Aut.
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)

    door adaerts » wo dec 19, 2012 7:55 pm

    Beste mensen,
    Dit zijn mooie plannen voor 2013.

    Ik wens voor iedereen hele fijne feestdagen:
    Koester de mooie momenten van 2012 en neem ze mee als herinnering naar 2013 !
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)

    door Tukker » wo dec 19, 2012 8:39 pm

    Mooi om te horen dat het goed gaat binnen het bestuur.

    Naast facebook is het misschien een optie om een communitie te openen op google+


    Allen de beste wensen en een gezond en schadevrij 2013.
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)

    door Rob » wo dec 19, 2012 9:15 pm

    Fijn om te weten dat er mensen bereid zijn zoveel (vrije) tijd in dit forum te steken en ervoor te ijveren dat het forum blijft "leven". En dat er na al die jaren nog zoveel plannen zijn.
    Ik geloof (weet niet meer zeker) dat ik in mijn allereerste post op dit forum geschreven heb dat ik niet zo'n forummer ben maar dat ik dit wel een leuk cluppie vond. Man wat ben ik toch een ziener :lol: :lol: :lol:

    Mijn dank is groot jongens, zonder jullie was er niks.


    Fijne feestdagen iedereen en dat het voorjaar niet te lang op zich mag laten wachten
  • Avatar gebruiker
    vanspeed
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 237
    GeregistreerdCOLON ma okt 19, 2009 9:10 pm
    WoonplaatsCOLON Hoogblokland

    Re: mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)

    door vanspeed » wo dec 19, 2012 9:45 pm

    Mooie plannen mannen.
    Ik hoop volgend jaar bij een aantal events aanwezig te zijn (dit jaar helaas niet gelukt door overlappende tijden)
    p.s. In forumstickers heb ik wel interesse, sterker nog eigenlijk zouden we die allemaal wel op de mg moeten hebben zitten.

    Wens verder een ieder een Mega Goed 2013
    1998 mgf vvc
    fase 1: modificaties: AP big brake kit,16" multispokes (75th Anniversary) wheels,MGTF conversion,chrome sidevents
    fase 2: K&N cold air filter,52mm TB,4-2-1 manifold,D-cat,scorpion twin dual exhaust
    car audio: alpine cda-9853R

    fase 3: DVA k06 kit, omega forged pistons, a Sander-head, piper vernier pulleys, EMS-4 bluetooth ecu, auto teknix road elise airbox, D1 oilcatch tank,315cc bosch ev6 injectors

    Mg ZR yellow
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)

    door firefighter » wo dec 19, 2012 11:04 pm

    Mooie voornemens heren bestuursleden. thumbsup

    Ook wij wensen eenieder een fijne en gezellige kerstdagen
    en
    een veilig, zonnig en ongeschonden 2013

    Geert-Jan en Wendy
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)

    door etienne » do dec 20, 2012 8:34 am

    Beste heren moderators ik waardeer het zeer wat jullie allemaal doen voor het forum en de daarbij behorende toekomst plannen .. toppie.. thumbsup

    en verder wens ik iedereen hele fijne feestdagen en alvast een
    gelukkig en gezond en zonnig 2013
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)

    door ovi » do dec 20, 2012 12:04 pm

    Als morgen de wereld niet vergaat :lol: wensen wij ook iedereen een zeer tof eindejaar en een fantastisch 2013 met veel genotvolle km's zonder pannes! :applaus:
    Dank aan de moderators en ook de mensen die tijd en kennis steken in het organiseren van mooie ritten waar we dit jaar spijtig genoeg te weinig aan deelgenomen hebben wegens renovatiewerken die wat uit de hand gelopen waren! :mrgreen:

    Dikke knuffel van Kristel - Ivo - Linsy & Jeffry
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    Re: mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)

    door Arjan » do dec 20, 2012 11:31 pm

    Dat belooft wat te worden volgend jaar thumbsup Maar voordat het zover is:


    Allen gezellige feestdagen en een goed 2013 toegewenst!
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Avatar gebruiker
    RobT
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 12
    GeregistreerdCOLON za sep 15, 2012 5:44 pm
    WoonplaatsCOLON Culemborg
    CONTACTCOLON

    Re: mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)

    door RobT » vr dec 21, 2012 4:54 pm

    Goed begin is halve werk,

    Waar staan jullie precies op "de onderdelendag" in Houten (welke zaal)? kan ik eens persoonlijk contact maken met de organisatie.


    Fijne feestdagen en een mooi 2013
    Rob

    MGF 2001 for pleasure with a stepspeed
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)

    door RemcovanKuilenburg » za dec 22, 2012 6:43 pm

    Je ziet ons vanzelf. De gele ZR racer staat er, grote MGF.BE vlaggen. En de beurs ia niet heel erg groot.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    mgf. be klaar voor 2013 (verslag vergadering)

    door Ultimate » wo dec 26, 2012 12:17 am

    Klinkt allemaal veel belovend, top
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
BUTTON_POST_REPLY 13 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten