Hey Ton,
Het register en MGF.BE zijn twee verschillende dingen. Wij hebben Ad (Brooklands) die register beheerder is. Enige nadeel is dat hij al een tijd niet on line is geweest. Verder hebben wij Kasper en die is vice voorzitter van de MG Car Club Holland. Hij kan je zeker verder kunnen helpen.
Voor de rest kan ik je welkom heten op dit enorm leuke en grootste forum van Belgie en Nederland. Wij doen zo veel als mogelijk meetings. Dyno is er een van en staat ook op de kalender. Verder kan ik je als organisatie van MGFIM11 deze erg aanraden. Op
www.mgfim11.com kan je hier meer info over vinden.
Remco