door Rob » za jun 11, 2011 12:51 am
In eerste plaats, hartstikke bedankt Remco voor je medewerking.
Murphy was de naam van onze Newfoundlander die onlangs is overleden, dus dat lag toch een beetje gevoelig. Verder vind ik het gewoon veel handiger als iedereen gewoon weet hoe ik heet. hoef ik niks uit te leggen.
Hoi ik ben Rob,
Rob? ,
Ja je weet wel Murphy.
Ooh Murphy.
Hoe was het ook al weer? O ja Rob.
En dat ieder event 10 keer.
Trouwens mijn avatar blijft zolang de auto blijft en ik denk dat deze voor de meesten van jullie toch het meest herkenbaar is.
Remco, nogmaals bedankt.