BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1
Plaatjes als onderschrift
  • Moderators
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:46 pm
    WoonplaatsCOLON Het forum
    CONTACTCOLON

    Plaatjes als onderschrift

    door Moderators » di apr 26, 2011 7:41 pm

    Beste Forum gebruikers,

    Om in het kader van alle veranderingen op het forum jullie up to date te houden wil ik het volgende met jullie delen. Zoals jullie weten hebben wij zaterdag een vergadering gehad en een aantal dingen besproken. Een punt daarvan is de plaatjes in de onderschriften. Het ziet er natuurlijk allemaal te gek uit maar voor de forum gebruikers die met een I Phone ed inloggen op het forum een grote ergenis. Wij hebben dan ook besloten om plaatjes niet meer toe te staan als onderschrift en wij willen dan ook vragen om deze weg te halen. Volgende week zal de optie om het te kunnen plaatsen uitgezet gaan worden en kan er alleen maar tekst geplaats worden.

    Dank jullie wel voor de medewerking.

    Groet,

    Beheerders en Moderators van MGF.BE
    Het grootste Nederlandstalige forum voor de MGF en de MGTF enthousiast
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: Plaatjes als onderschrift

    door Ultimate » di apr 26, 2011 10:48 pm

    Dat is jammer ;)
    Maar op de iphone zijn ze juist handig vond ik, kon goed zien wie post zonder naar de naam te kijken
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Plaatjes als onderschrift

    door RemcovanKuilenburg » di apr 26, 2011 11:09 pm

    Klopt maar we hebben ook BlackBerry gebruikers en het bespaard laadtijd. En je kan altijd aan een avatar zien wie het is toch.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: Plaatjes als onderschrift

    door Bart-K » wo apr 27, 2011 3:56 pm

    Jammer, maar begrijpelijk.
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    Re: Plaatjes als onderschrift

    door GhostRider » wo apr 27, 2011 11:35 pm

    Geldt dat ook voor lightsabre'ende darthsmilies?
    Zal de Hooters van de pitsbabes missen in sommigen hun onderschrift. :wink:
    (Deze regel is overigens voor de meeste fora van toepassing....)
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: Plaatjes als onderschrift

    door Ultimate » do apr 28, 2011 10:59 pm

    GhostRider schreefColonGeldt dat ook voor lightsabre'ende darthsmilies?
    Zal de Hooters van de pitsbabes missen in sommigen hun onderschrift. :wink:
    (Deze regel is overigens voor de meeste fora van toepassing....)


    Je kan ze altijd nog hier bekijken ;)
    viewtopic.php?f=16&t=10832
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    Re: Plaatjes als onderschrift

    door Sander » vr apr 29, 2011 8:18 am

    Moderators schreefColonHet ziet er natuurlijk allemaal te gek uit maar voor de forum gebruikers die met een I Phone ed inloggen op het forum een grote ergenis.


    Niet dat het me veel uitmaakt, maar kunnen we van een "Iphone gebruiker" niet verwachten dat hij de "Toon onderschriften:" optie in het gebruikerspaneel uit zet ? Ik heb overigens wel een hekel aan de enorme onderschriften die je op andere fora wel eens langs ziet komen.

    Maar... Vallen de lightsabres van Ghost en mijn milage icons er nu ook onder ?
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: Plaatjes als onderschrift

    door Coen » ma mei 02, 2011 10:37 am

    Kan er wel inkomen, staat soms wel mooi maar is ook wel erg aanwezig. Vind de spritmonitor en lightsabres niet storend, dit is zo klein.

    Het admin logo is niet helemaal mooi weergegeven, wellicht deze maar even instellen? (Alleen nog even een jpg van maken, met paint is de JPG conversie erg slecht)

    http://dl.dropbox.com/u/200654/MGF/MGF.be%20logo.bmp
    Lotus Elise S2 111s
BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten