door Rene » zo apr 17, 2011 10:01 am
Hallo allemaal,
in 2004 schafte ik een MGTF aan en was al snel hier bij jullie op het forum. De laatste tijd wat minder, klopt ja. Ik dank jullie voor de adviezen, de events het jaarlijkse treffen enz. Ik heb mijn TF gisteren verkocht, met pijn in het hart maar de opvolger maakt veel goed.
Nogmaals bedankt en wellicht tot kijk
Rene
o ja heb nu een s2000
MG TF 135, Anthracite (zwart metalic), carbon-insite
enne,.... standaard, ...... origineel.........oem !!!