De nieuwe samenstelling is:
- Remco
PR, Clubkleding en Bestuur;- Erik
IT, gallery en Bestuur;- Rick
Penningmeester, gallery en Bestuur;- Bruno
algemene Coördinatie, sponsoring en Bestuur.Bruce, Remieme en Sander moderators.
Luc is erelid en Bruno blijft beheerder van de website en het forum.
Wat heeft dit nu voor een consequenties.
Voor de Clubshop kunnen jullie nu terecht bij Remco of Rick ipv Kasper.
Vragen over de gallery kunnen jullie terecht bij ErikB of Rick.
Voor vragen ontrent het forum op zich, kunnen jullie bij de moderators terecht, of eventueel bij iemand van het bestuur (Erik in het bijzonder als het bv. meer "niet-account" gericht is).
