door Bruno » wo jun 08, 2011 7:11 pm
Ik heb er mijn hoofd eens over gebroken en eens lang gekeken naar de 2 flyers en ik denk te weten wat sommigen net wat minder vinden aan de nieuwe flyer. Het feit dat de wagen getekend is vind ik een "plus" en lekker origineel, maar de oude flyer was net iets minder "hard" qua kleur en qua overgang. De nieuwe is zeer fel orange, met veel zwart en dat maakt de algemene indruk heel zwaar. Het bandenspoor maakt het geheel nog drukker voor sommigen. Tenslotte is de nieuwe flyer net wat minder qua resolutie. De oude is wat scherper, wat minder "trapjes" in de lijnen enzovoort.
M.a.w. gewonnen heb je zonder meer, en dat dient beloond, maar eens we gaan insturen om te drukken, kunnen we desnoods even de koppen bij elkaar steken, om te zien wat best of both worlds is, een goed compromis dus, waar iedereen zich goed bij voelt.
Tenslotte vroeg ik Remco inderdaad, waarom hij niet reageerde in het topic, toen je aan het ontwerpen was, en daar heeft hij wel een punt; Omdat het een wedstrijd was in eerste instantie. Dat anderen reageren, onder andere ik, en bijstuurden, wil daarom dus niet zeggen, dat iedereen het er mee akkoord was, juist om reden van wedstrijd dus. Jammer genoeg was er maar één deelnemer. Gelukkig was het een goeie wel te verstaan.
We komen er wel uit, eens we gaan laten drukken, no worry's.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer