Rick schreefColonHet lijkt me dan wel het makkelijkste om 1 soort te nemen voor de Belgische platen of niet?
Achteraan hebben we allemaal hetzelfde maatje voor onze Belgische auto's. Vooraan hebben we de keuze tussen
- het formaat van achteraan
- het bredere europese formaat






