








lucas schreefColon@Bruce : reeds info omtrent verzendkosten ?

MGF schreefColon1X Bruno ------- Levering Dynojet
1X Rick --------- Levering: in Houten
2X Jarno -------- Levering: Met de post.
1X ErikB -------- Levering: zo snel mogelijk, maakt eigenlijk niet uit, via Bruno of in Houten.
1X Pete
1X Mans -------- Levering: Houten
1x Kasper ------ Levering: Houten komen we elkaar zeker tegen
1x Lucas -------- Levering: met post-koets of -duif
1x Lein ---------- Levering: met de post
1x Remieme ---- Levering: Dyno
1X Fredje --------Levering: Dyno, kom zaterdag ff kijken
1X Coen
1X Julien

Fredje schreefColon1X Bruno ------- Levering Dynojet
1X Rick --------- Levering: in Houten
2X Jarno -------- Levering: Met de post.
1X ErikB -------- Levering: zo snel mogelijk, maakt eigenlijk niet uit, via Bruno of in Houten.
1X Pete
1X Mans -------- Levering: Houten
1x Kasper ------ Levering: Houten komen we elkaar zeker tegen
1x Lucas -------- Levering: met post-koets of -duif
1x Lein ---------- Levering: met de post
1x Remieme ---- Levering: Dyno
1X Fredje --------Levering: Dyno, kom zaterdag ff kijken
1X Coen
1X Julien----------Levering: Met de post

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.