Hmm, dan gaat het langzaam moeilijk worden...
- forum is niet geschets, wel wat donkerder gemaakt....wat overigens simpel is aan te passen.
- de zwarte streep....is simpelweg deel van het ontwerp. Met een overdreven oog kan je het zien als een weg waarover de TF komt razen.
- lettertype is ook aan te passen (deze mening deel ik met je overigens) maar dat moet dan overlegd worden aangezien de meningen hierover verdeeld zijn.
- de landen ipv vlaggetjes is ook nog mogelijk.
- sinds 2001 vind ik imo goed ogen in het kenteken, want ergens anders gaat het niet goed opvallen en niet mooi in beeld vrees ik.
- verder ben ik dan wel weer fan van het bandenspoor en de TF, en niet alleen ik dacht ik.
Een paar kleine puntjes zullen dus zeker aan te passen zijn, en zeker het logo en de lijnen (met dank aan Erik). Het moet er wel helemaal strak uitzien. Ten slotte bleef het wel een wedstrijd en is mijn ontwerp uit de bus gekomen en vind ik het niet echt gepast om dit nu weer helemaal om te gaan gooien. Dan had je zelf ook een ontwerp moeten indienen (al ben je van de commissie)

Daarnaast was het dan ook misschien beter geweest er iets eerder mee te komen aangezien het ontwerp 3 weken geleden ook al online stond.
Dus, I dunno, maar ik dacht dat mijn ontwerp toch over het algemeen goed in smaak is gevallen. We hebben meer dan 700 leden en dan zijn er helaas ook leden die het een en het ander niet mooi vinden...wat mag overigens!
Grtz
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman