

jaapieooo schreefColonMaar ik zit nog met de Belgische maat. Zou iemand uit België eens kunnen rondkijken waar je die houders kunt bestellen?

Jager schreefColonNog nieuws?

Remieme schreefColonem-gee-efke schreefColonjaapieooo schreefColonKan iemand mij nog de afmeting van de Belgische platen doorgeven? Die houders heb ik nog niet gevonden
Zal het morgen even voor je meten!
hebben zojuist de plaat opgemeten.
maten BE platen achter: 34 cm * 11 cm


em-gee-efke schreefColon@ jaapieooo: Heb je met de plaathouders van in België genoeg? Kan je ze dan samen met de nederlandse laten bedrukken?




em-gee-efke schreefColonhttp://www.nummerplaathouder.be/
Hier zijn Belgische plaathouders te verkrijgen, verschillende soorten
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.