

Rick schreefColonWanneer kunnen we ongeveer de kalender verwachten? Half december?

Remieme schreefColonEefje schreefColonals het goed is zijn dan de rest van de kalenders ook al binnen.
dynojet is 1 december. de kalender is toch pas half/ eind december klaar zei je...

ErikB schreefColonRemieme schreefColonEefje schreefColonals het goed is zijn dan de rest van de kalenders ook al binnen.
dynojet is 1 december. de kalender is toch pas half/ eind december klaar zei je...
Eefje is goed in verjaardagskalenders, planning is iets anders


lein schreefColonja lijst kopieren juist.... hoe ging dat ook al weer?
Nou ja iig per post voor leintje....

Bruce schreefColon1X Bruno
1X Rick
2X Jarno
1X ErikB ---- Levering: zo snel mogelijk, maakt eigenlijk niet uit, via Bruno of in Houten.
1X Pete
1X Sander
1X Mans
1x Kasper
1x Lucas
1x Lein ---- Levering: met de post
1x Remieme
1X Fredje
1X Coen
1X Julien

ErikB schreefColonBruce schreefColon1X Bruno
1X Rick
2X Jarno
1X ErikB ---- Levering: zo snel mogelijk, maakt eigenlijk niet uit, via Bruno of in Houten.
1X Pete
1X Sander
1X Mans
1x Kasper ---- Levering: Houten komen we elkaar zeker tegen
1x Lucas
1x Lein ---- Levering: met de post
1x Remieme
1X Fredje
1X Coen
1X Julien
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.