door ttdesign6 » di mei 31, 2011 1:29 pm
Al ik het goed heb loopt vandaag de ''wedstrijd'' af. Ik ben geloof ik nog steeds de enige (wat wel een beetje jammer is vind ik) maar goed.
Ik heb hier de flyer zoals hij gaat worden. @Bruno, ik heb de vlaggetjes eerst nog eens getekend, maar echt geweldig vind ik het zelf niet. De tekst kan evt wel nog handgeschreven verwerkt worden en hetzelfde geldt voor het logo. Ik heb al even contact gehad met Erik en hij wil er wel voor zorgen dat alles netjes wordt afgewerkt en printklaar wordt gemaakt aangezien ik Photoshop, Illustrator e.d. niet meer heb. Waarvoor dank trouwens! Het logo wordt dan uiteraard ook perfect afgewerkt en de lijnen natuurlijk wat minder grof. Ik vind de flyer verder erg leuk al zeg ik het zelf en ik hoop dat jullie die mening met me delen.
Cheers!

Laatst bijgewerkt door 1 op
ttdesign6, in totaal 0 keer bewerkt.
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman