Guido77 schreefColonGoeienavond! Iemand zin om een stukje te racen op de A12?
Bij ons is de A12 een stuk baan met alle 500m een verkeerslicht ! Ook veel flitspalen en nog meer controle (oa alcohol) Zeerrrrr slecht idee
Hopelijk is de A12 in delft meer geschikt!
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior. MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods. todo: genoeg voor de volgende jaren . Save nature ! Drive a GREEN car!