



Bruce schreefColonJarno,
Ik heb de huidge tekening al ontvangen van Bruno, maar die moet een beetje worden opgeschoont.. als je mij je E-mail adres ff PM't stuur ik hem aan je door.

Bruce schreefColon...rekenen ze 95 euro voor het maken van een mal en dan...





Jarno,
Ik heb de huidge tekening al ontvangen van Bruno, maar die moet een beetje worden opgeschoont.. als je mij je E-mail adres ff PM't stuur ik hem aan je door.


Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.