Als Tom er niet te veel aan veranderd heeft komt het neer op een ovale badge die enigszins moet lijken op de tankdop van een mgf met binnen het logo van de mgf.be club.
DIT IS ´M DAN Tom en ik vinden hem in ieder geval wel geslaagd Het behoeft verder ook niet veel uitleg. We hebben het vrij simpel gehouden (te druk is niet mooi en je ziet überhaupt dan niet snel wat er op staat). Het is dus het logo van het forum. De rand eromheen moet lijken op de tankdop dan wel de ring om de schakelpook bij de MK2.
Inderdaad super, voor mij ook een. Is het misschien een mogelijkheid om de buitenring aan te passen met de imbusbouten van de tankdop, houdt het nog net een beetje meer in de F sfeer.
MGF 1.8i steptronic 2001, Anthracite Landrover Freelander 2 2.2 TD S 2008Santorini Black
ik durfde het eigenlijk niet te zeggen want zo is hij ook mooi. maar een beetje meer detail in de buitenring zou het geheel niet mis staan. denk daarbij aan een chromen buitenrand(evt matchroom) en de inbus boutjes. verder niks aan veranderen.