Goed, voordat ik eventueel een eindversie ga aanleveren aangezien het vrij stil blijft rondom dit topic blijft, heb ik even een paar vragen. Ik heb de volgende layout, met een oranje kleur die alweer wat beter matcht.
Ik had al vernomen dat het leuk zou zijn het: logo, tekst en de vlaggetjes gewoon getekend te laten. Geen probleem uiteraard. Ik ga er wel vanuit dat de foto van het forum gewoon een foto blijft?
Het mag dan wel een wedstrijd zijn, en ik denk dat we wel een beetje een nieuwe flyer hebben (hoop ik), maar dan wil ik ook dat iedereen tevreden is voor zover dat lukt. Dus ik zou het fijn vinden als vooral de moderators even zeggen wat ze precies mooi vinden en dan kan ik de eindversie insturen.
Alvast bedankt


Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman