www.mgf-tf.com wordt dus nooit gebruikt (enkel maar door de Pc als redirect !)








Kevin schreefColondie laatste is beter wat mij betreft, ik ben dus ook van de partij als we ze gaan aanschaffen.

jaapieooo schreefColon
Eeeeuuuuh? Hoe bedoel je????

ErikB schreefColonjaapieooo schreefColon
Eeeeuuuuh? Hoe bedoel je????
Hoe ik het bedoel.... Humoristisch.![]()
'k Vind de tweede versie ook beter..... en toch nog voldoende subtiel.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.