door Bruce » wo dec 19, 2007 7:52 am
tja, de stickers...
Dit staat op het moment eigenlijk stil...
Ik heb een tijd geleden een aantal prijsopgagen aangevraagd, en ben met het laatste bod verder gegaan, kleuren (ral) maat en materiaal besproken enzovoort, en toen het tijd was voor een aanbetaling wilde ze 50 euro rekenen voor verzendkosten terwijl dat met de post maar iets van 6 euro kost.. en doe 50 euro zaten natuurlijk niet in de prijsopgaaf..
in mijn prijsaanvraag had ik duidelijk om de prijs incl btw gevraagd, en je raad het al bij de tweede aanvraag weer door de molen.. puntje bij paaltje... Nee meneer wij rekenen altijd ex. BTW...
Toen had ik geen zin meer...
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping