Remblokjes zijn rondom goed als nieuw. EBC Yellowstuff. Ik was over Refstuff zeer tevreden, maar eerste aanrem op openbare weg was nihil. Ik moest altijd een keer of 5 goed trappen voor hij remde, maar op het circuit daarentegen was ik meer tevreden dan de door EBC aangeraden Yellowstuff. Redstuff is eigenlijk voor zwaardere auto's maar bleef op circuit gewoon goed remmen. Nu echter, kan ik alleen zeggen dat het de remvloeistof moet zijn, want Hubert had er geen last van en die had niet lang geleden de vloeistof vervangen...
Er zijn ook winsten te behalen uit een bredere band voor. Er is veel onderstuur als het hard de bocht om gaat.
Ik ga niet zo ver als LSD en lichter vliegwiel. Bij koeling met airducts ben ik bang voor eenzijdige koeling en dan kromtrekken van disks. We hebben er zo ook genoeg lol in. Maar het is waar, de laatste twee jaar zijn mijn enige openbare weg kilometers die van en naar circuits en events toe.
Het blijft een machtige machine hoor.

Het was de MGF Trophy 160,
Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen:
Youtube kanaal 1 en
Youtube kanaal 2