@ Bruno,
Mooi om te horen! Aan passen is geen probleem, het ligt vooral aan de print-kwaliteit die ik op heel vaag heb gezet. Ik heb alles in de computer verwerkt en heel licht afgedrukt en het zelf afgemaakt met marker enz.....waar het vele werk in gaat zitten, waardoor het er vele malen beter uitziet. Ik ben vandaag zo'n 5 uur bezig geweest de laatste versie te maken, maar, deze wordt ingescand en dan is het knippen/plakken met betrekking tot de forum afbeelding en klaar is Kees.
Wat het vele oranje betreft, het knalt er wel uit, wat overigens ook wel de bedoeling is voor dit geweldige forum
Ik hoor wel welke variant het moet worden ''mocht'' ik deze wedstrijd winnen (zeg ik er even bij

)
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman