Wat voor soort forum basis gebruiken jullie? Vbulletin? SMF? Zit op mijn mac(13inch) en heb last met te scrollen naar beneden



Remieme schreefColonDenk dat Erik nog fanatiek bezig is, want inmiddels heb ik de gewenste knoppen wel in Google Chrome


BlackFox schreefColon*edit, werkt weer



ErikB schreefColon- wat de avatars betreft: zoals Rick reeds vermeld heeft en max. afmeting is 150x150pixels. Er kan eveneens een afbeelding opgeladen worden (max. size: 49kB)


Tukker schreefColonErikB schreefColon- wat de avatars betreft: zoals Rick reeds vermeld heeft en max. afmeting is 150x150pixels. Er kan eveneens een afbeelding opgeladen worden (max. size: 49kB)
Dit moet zijn max. 125 X 125 volgens de waarschuwingen.







Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.