
Superboer schreefColonHeb ik het nou goed begrepen dat de de houders ook nu nog (uit voorraad) te bestellen zijn?
jaapieooo schreefColonAangezien er natuurlijk nieuwe "leden" bij kunnen komen en er wel eens een plaat kan sneuvelen hebben we genoeg reserve plaathouders als het door gaat. We gaan voor 100 stuks, waarom? Omdat dit een tientje meer kost dan elders 50 stuks bestellen!!!


Heinrich schreefColonIedere moest een ieder zijn, voor deze typfout biedt ik dan ook mijn nederige excusses aan.
Maar dan nu goed nieuws: de platen zijn vandaag bezord en zien er zeer goed uit
GR Peter

Remieme schreefColonnee, hij zit al bij Rick achterop en denk niet dat hij hem eraf gaat halen
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.