

jaapieooo schreefColonVoor mij met de post, of iemand uit de buurt ( Coen, Leblar, Kevin, Tukker ) zou het mee willen nemen als 1 van ze gaat...

Tukker schreefColon
@jaapieooo, Ik kan die van jou eventueel meenemen met het MGFIM weekend in september want daar ga ik zondags nog even kijken en Bruno gelukkig maken met een doos oud ijzer.![]()
(Als Bruce daar natuurlijk is)
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.