

Bruno schreefColonErik, het forum staat niet op een gratis server deze keer !



MGF_TV schreefColonwaarom draagt hij geen MGF.Be polo?

ErikB schreefColonBij een gratis forum zou ik niet al te snel een 24/24 356 dagen rond online verwachten....En elk datacenter heeft z'n UPS-jes en een generator, maar daarom zit je nog altijd niet 100% safe en moet je, afhankelijk van het contract, intekenen op die service. De top van de datacenters hebben zware contracten met leveranciers van stookolie om in geval van nood een voldoende aanvoer van brandstof te kunnen garanderen. Zet je daar een server met 1 voeding, dan kan je nog altijd geen 100% uptime garanderen.

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.