FTF magazine
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » ma aug 13, 2007 7:32 pm

Het foute (IMHO) is dat het geen zier uitmaakt voor je FasTForward abo als je buiten de UK woont en al dan niet lid bent van de MGCC UK Ltd.
    In de UK is er wel een verschil....
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Jupilerman
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1435
    GeregistreerdCOLON ma apr 05, 2004 10:13 pm
    WoonplaatsCOLON Hamme

door Jupilerman » ma aug 13, 2007 7:50 pm

Ja, dat heb ik ook gemerkt. Worden we weer als minderwaardig beschouwd, those retards from the mainland. Well pall, we got real money! not monopoly notes. :lol:

alle gekheid op een stokje. Wat is de relatie tussen MGCC en MGF/TF register? Ben ik lid van het Register door mij op het boekje te abonneren, of moet ik ook MGCC lid zijn? ´k heb enkel van die laatste een kaartje.
    en ik kon enkel m´n lidmaatschap verlengen in combinatie met MGE abonnement (stond op hetzelfde formulier). MGE neem ik trouwens niet meer. Ben ik niet zo zot van. Ik bekijk het autogebeuren een beetje breder :wink: Dus nu nog even uitzoeken hoe ik enkel van MGCC lid wordt. :roll:
    ISO 10014
    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
    ErikB
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » ma aug 13, 2007 8:27 pm

Officieel ?
    - Moet je lid zijn van de MGCC UK Ltd.
    Inofficieel ?
    - Is men al content met een FTF abo en/of support vanop het vaste land. Men zit trouwens ook behoorlijk in de knoei met affiliated clubs en die members.

Je MGCC lidmaatschap kan je ook verlengen via hun website.

Zelf heb ik m'n MGE abo vernieuwd, dankzij een schitterende deal. Door verhuis en MGCC administratie probs had ik verschillende issues gemist. 'k Heb ze gewoon allemaal meegekregen + een leuke deal op het abo zelf. Heel toegeeflijk van de MGE dame.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)