Ja, dat heb ik ook gemerkt. Worden we weer als minderwaardig beschouwd, those retards from the mainland. Well pall, we got real money! not monopoly notes.
alle gekheid op een stokje. Wat is de relatie tussen MGCC en MGF/TF register? Ben ik lid van het Register door mij op het boekje te abonneren, of moet ik ook MGCC lid zijn? ´k heb enkel van die laatste een kaartje.
en ik kon enkel m´n lidmaatschap verlengen in combinatie met MGE abonnement (stond op hetzelfde formulier). MGE neem ik trouwens niet meer. Ben ik niet zo zot van. Ik bekijk het autogebeuren een beetje breder

Dus nu nog even uitzoeken hoe ik enkel van MGCC lid wordt.
