Bruno schreefColonIk check even wat het moet kosten en in welke oplage.
Nog/al nieuws hier over?

Bruno schreefColonIk check even wat het moet kosten en in welke oplage.





Bruno schreefColonUpdate stickers :
Het ontwerp is gemaakt en er is door Bruce bij verschillende bedrijven een offerte aangevraagd.
Er zullen zeer senl stickers zijn, dus nog even geduld !!!




MG/ZR schreefColonlucas schreefColonBruce schreefColonGeen nieuws is goed nieuws toch?
staat een beetje op een laag pitje, ik ga er achteraan..
Bij ons zeggen ze "sudderen"... komt van de stoofpotterij
Volgens mij is't stoofpotje ondertussen aangebrand...![]()

lucas schreefColonMG/ZR schreefColonlucas schreefColonBruce schreefColonGeen nieuws is goed nieuws toch?
staat een beetje op een laag pitje, ik ga er achteraan..
Bij ons zeggen ze "sudderen"... komt van de stoofpotterij
Volgens mij is't stoofpotje ondertussen aangebrand...![]()
Ik vrees dat "de buurvrouw" er voor iets tussen zit

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.