Jaded schreefColonSander schreefColonIk vind het trouwens wel een leuk initiatief hoor (!)
![]()
Daar niet van.
Nee, jij bent bang je Lord of the Rings vezameling kwijt te raken
Pete

Jaded schreefColonSander schreefColonIk vind het trouwens wel een leuk initiatief hoor (!)
![]()
Daar niet van.

Coen schreefColonPete, die was is dus vergeten te vragen. Mocht je je mail adres willen delen, P.M. die dan ook maar even.
Reeds doorgegeven:
- Ivan (Vanio)
- Bruce
- Jarno
- Eric
- Erwin (Remieme)
- Jean
- Bruno
Willen niet doorgeven
- Sander


Coen schreefColonErikB schreefColonGeef je alle gegevens door, schrijven ze je naam verkeerd ...
Sorry, heb ik je naam eigenlijk wel eens goed geschreven?





Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.