Mr. Dj M. schreefColonVast 99+ dan mag je nooit meer mee doen van de meeste fabrikanten![]()
idd..... forum is ook zo: van 9-99j
Als ik met niet vergis heb jij ook effectief gewacht tot je 9j was

Mr. Dj M. schreefColonVast 99+ dan mag je nooit meer mee doen van de meeste fabrikanten![]()

ErikB schreefColonAls ik met niet vergis heb jij ook effectief gewacht tot je 9j was![]()

Kasper schreefColonErikB schreefColonAls ik met niet vergis heb jij ook effectief gewacht tot je 9j was![]()
Onze junior hier was destijds niet veel ouder dan 9 jaar toen hij zijn eerste posting hier deed....
Maar goed, dat was zo ongeveer nog in de vorige eeuw

Tukker schreefColonDoor familie omstandigheden en werkdruk rij ik alleen nog en lees er niet meer over.
Gaat vast weer veranderen en facebook heb ik 5 jaar geleden al opgedoekt omdat het mij niet intresseert wanneer een ander de koffie aan zet. Iets voor huisvrouwen die aandacht vragen en bedrijven springen daar graag op in.![]()

ErikB schreefColonCoen schreefColonNiet actief in de Facebookgroep, alleen op het forum. Hoe oud ben ik wel niet?!
Ach een MG houdt je jong ...
tsja...

Coen schreefColonErikB schreefColonCoen schreefColonNiet actief in de Facebookgroep, alleen op het forum. Hoe oud ben ik wel niet?!
Ach een MG houdt je jong ...
tsja...
Maar die heb ik ook al niet (meer)
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.