Zou ik het met de MG doen? Nee ik vind het een te groot risico en wil de auto echt niet kwijt. Als ik jou was zou ik inderdaad eerder goedkoop een F kopen bij onze noordwest buren. Dan loop je wel weer meer risico op stil staan (hoe was het onderhoud?), maar dat is dan weer eens wat anders dan dwars staan
Een financiële strop zal je dat niet worden, ik zou die weg in slaan als het toch met een F moet zijn


