


RemcovanKuilenburg schreefColonJe wil een oranje jas toch?


Rick schreefColonPetjes heb ik nog liggen, daar zal ik binnenkort even een foto van maken.
Kleding passen zal moeilijk worden aangezien er bijna niets op voorraad ligt.



firefighter schreefColonGraag nog een polo XL voor mij, als het kan ?

Luc schreefColon@ OVI. ik wring mijn lichaam altijd in een jas maatje M.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.