Mans schreefColonBruno schreefColonProficiat Lucas.
Ondertussen reeds 17 goeroes op het foum. De volgende zal allicht Mans zijn ....
Go Mans, go !
Let er wel op, dat als de chat-rubriek wordt opgepoetst er vele goeroes terug goeroe af zullen zijn. Dus kwaliteit posten blijft noodzakelijk he
Goedenmiddag
We gaan ervoor





