






) te laten verdwijnen.


Bruno schreefColonProficiat Lucas.
Ondertussen reeds 17 goeroes op het foum. De volgende zal allicht Mans zijn ....
Go Mans, go !
Let er wel op, dat als de chat-rubriek wordt opgepoetst er vele goeroes terug goeroe af zullen zijn. Dus kwaliteit posten blijft noodzakelijk he
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.