




lucas schreefColonem-gee-efke schreefColonNem58 schreefColonIk wil toch even opmerken dat het heel flauw is:
Bij de "mannen" shirts wordt er wel gebruik gemaakt van een model, maar bij de vrouwen wordt dit niet gedaan.
Wat wil je? Het is écht geen weer om topjes te showen!!
In Turkije was het toch warm genoeg

Nem58 schreefColonIk wil toch even opmerken dat het heel flauw is:
Bij de "mannen" shirts wordt er wel gebruik gemaakt van een model, maar bij de vrouwen wordt dit niet gedaan.
Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.