BUTTON_TOPIC_LOCKED 262 berichten
www.MGF.be kleding lijn
  • johnnl
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 120
    GeregistreerdCOLON wo jun 01, 2005 1:22 pm
    WoonplaatsCOLON W8 London UK

door johnnl » vr jun 23, 2006 10:54 pm

Ja Graag
    - Bruce
    - Bruno & Inge (2 stuks dus)
    - Demor
    - Luc
    - PatrickT
    - Kasper & Marion (2 stuks dus)
    - Jarno (maatje XXXS? )
    - Sander
    - Vanio
    - Thomas
    - Remieme (L)
    - Mpmgf
    - Pete & Bas
    - Nem58
    - Johnnl
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di jun 27, 2006 9:25 am

Update,

Ik wacht nog ff op een mooiere versie van het website logo van Luc.. en daar ga ik dan mee naar een paar borduurders..
    zodra ik meer weet.. staat het hier..

Voor mensen die misschien in de komende twee weken op vakantie gaan, stuur vast je maat, kleur polo, en de max. prijs die je over hebt voor het club tenu..

Voor de goede orde,
    Dit is een group buy, zonder winstoogmerk, er kan niet geruild worden (onderling wel natuurlijk) of geld terug worden gevraagd.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » di jun 27, 2006 10:40 am

Worden de polo's wel een beetje van die 'hippe' slanke modellen, zo ja, dan wil ik 'L' , zo nee dan wil ik 'M'. En de kleur?......... grijs zoals het forum.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » di jun 27, 2006 12:10 pm

Vandaag heb ik trouwens de mail de deur uit gedaan naar degene die gaat over die polo's. Als ik er meer over weet laat ik het weten.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di jun 27, 2006 2:20 pm

Voor mij een S graag, prijs maakt niet zoveel uit, maar het moet niet te gek worden natuurlijk.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » di jun 27, 2006 2:35 pm

MGF schreefColonVoor mij een S graag, prijs maakt niet zoveel uit, maar het moet niet te gek worden natuurlijk.

Papa betaald het dus de prijs maakt niet uit? :lol:
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » di jun 27, 2006 2:38 pm

Coen schreefColonPapa betaald het dus de prijs maakt niet uit? :lol:

Ik moet hem ook nog even zo'n polo aanpraten, dan zorg ik er gewoon voor dat hij denk dat hij één polo kan kopen voor de prijs van twee. :wink:
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

• Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » ma jul 03, 2006 11:46 pm

Bruce, ik denk dat je prijs kan vragen voor minstens 20 stuks....
    Eens ze IRL worden gezien, zal er heus wel nog meer vraag naar komen.
    Zie dat je ze zeker tegen de Kempenrit hebt, dan kunnen we met z'n allen zo reklame maken voor dit forum, dat meer een club aan het worden is, en op die manier nog meer zal groeien.

Luc is in ieder geval bezig met een grotere versie van het logo, tegen dat het zover is.

Ik laat in ieder geval stickers maken !!

Hou ons op de hoogte !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » di jul 04, 2006 10:51 am

Ik heb vandaag twee prijsopgaves aangevraagd, en Coen had ook nog een adresje, zodra ik meer weet staat het hier..

Ik verwacht dat het zeker moet lukken voor de Kempenrit..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748

door Coen » di jul 04, 2006 12:11 pm

De mail had ik al de deur uit gedaan maar daar heb ik tot op heden nog geen reactie op gehad. Zojuist heb ik hem proberen te bellen maar hij neemt niet op. Ik probeer het later op de dag nog eens.
  • johnnl
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 120
    GeregistreerdCOLON wo jun 01, 2005 1:22 pm
    WoonplaatsCOLON W8 London UK

door johnnl » di jul 04, 2006 12:32 pm

Ik graag een XL
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

door Luc » wo jul 05, 2006 8:37 am

Luc is in ieder geval bezig met een grotere versie van het logo, tegen dat het zover is.

Luc moet tot zijn grote spijt meedelen dat hij die deadline totaal niet zal/kan halen :cry:

Moet 2 grote projecten/offertes indienen. Eentje voor 1 augustus een tweede voor 15 augustus. rekening houdend met het feit dat reeds heel wat collega's op verlof zijn wordt dit flink doorwerken voor den dezen hier. Moeder de vrouw is in lk geval ook zeer tevreden.

Ik hoop de voorbereidingen voor de pré-Kempenrit trip tijdig af te hebben.
    Is er op het forum ergens een Phtoshop-wonder die deze taak kan overnemen? Mail Bruno of mij maar voor de originele foto.

Sorry guys.....
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » wo jul 05, 2006 8:48 am

Jarno,

Zou heb jij tijd en zin om ons met het logo te helpen?
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » wo jul 05, 2006 11:28 am

Mensen het moet een vector bestand worden, dat kan photoshop niet. Je zal dit met Indesign, illustrator, quark of Corel draw moeten maken.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » wo jul 05, 2006 11:39 am

Bruce schreefColonJarno,

Zou heb jij tijd en zin om ons met het logo te helpen?

Ik zou het graag doen, maar als het een speciaal bestand moet worden wordt het knap lastig.

BUTTON_TOPIC_LOCKED 262 berichten