Uuuhhhh misschien een oranje shirt .......altijd handig met dit soort weken
Wat een teamspirit om Nederland naar de finale te krijgen.
Thomas


Luc schreefColonHet logo links boven in op de site is denk ik niet in het groot aangezien die bij de MGF.be flyer ook vrij wazig is.
Als jullie lang genoeg aandringen kan ik misschien een nieuw -lees groter formaat- maken.




Bruce schreefColon...vraag me af of ze het logo er mooi op krijgen?........



Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.