Beste Forumers,
Zoals jullie hopelijk wel weten wordt ons forum
http://www.mgf.be gesponsord door Meguiar's; Verreweg de beste poetsmiddelen voor de de autoliefhebber, en dus zeker ook voor ons die een plaatsje voor de (T)F in hun hart hebben gereserveerd.
Het is inmiddels volop winter, de Kerstman staat voor de deur, en zodra de lente is aangebroken, begint het te kriebelen en mag er weer uitgebreid worden gepoetst. Met andere woorden deze feestdagen zijn een uitgelezen kans om je voorraad poetsspullen aan te vullen en je bestelling vandaag nog te plaatsen.
We mogen ook dit jaar voor een bepaald bedrag producten bestellen bij Meguiar's België en bieden deze dan aan jullie aan. De opbrengst wordt gebruikt voor het forum, hiermee kunnen we bijvoorbeeld het forum op het internet houden, jullie ontmoeten op beurzen en evenementen en flyers en posters laten drukken, of investeren in andere marketingspullen. Het allerbelangrijkste echter is het feit dat we door deze inkomsten er in slagen het forum in de lucht houden. Dit als belangrijk Nederlandstalig naslagwerk voor je auto maar ook als community die naast on-line ook de mogelijkheid wil bieden als mensen onderling dingen te ondernemen.
Dit jaar willen we jullie weer de mogelijkheid geven om van tevoren aan te geven wat voor producten jullie graag willen, alle verschillende producten kun je vinden op de volgende website,
http://www.meguiars.beTevens staan de prijzen van de producten ook op de website vermeld.
Tot 15 december kan er besteld worden. Zodat we op de beurs in Houten op 7 januari de spullen kunnen verspreiden (ophalen of versturen kan ook).
Wederom ontvangen wij graag vooraf dat wij de bestelling plaatsen, de betaling, aangezien er vroeger reeds producten waren bestelt en deze persoon achteraf dan niet meer op het forum kwam, waarop wij met producten bleven zitten.
Jullie ontvangen na bestelling van de gewenste producten hiervoor een mailtje van Rick
Dus als iedereen zijn steentje op deze manier bijdraagt aan het forum, houden wij het voor jullie in de lucht.
Wat krijgen jullie terug voor jullie bijdrage ?
- eerst en vooral de producten, die jullie geen eurocent meer kost dan in de handel of bij Meguiars zelf
- een forum dat jullie entertaint
- een forum dat jullie helpt bij het oplossen van jullie "mg problemen"
- een forum dat een gratis platform is voor gratis advertentieruimte is, waar jullie MG spullen kosteloos kunnen kopen en verkopen
- een forum dat MG enthousiastelingen verenigt
- een forum dat evenementjes en ritten organiseert
- ....
-
Dus geen reden om niet mee te doen in deze jaarlijkse "groupbuy-sponsoring", met dank aan Meguiars !
Post hieronder jullie bestelling !
Het forum dankt u !