



ErikB schreefColonBen je nooit lid geweest van de voorloper van dit forum ?
Voor dit forum, hebben we nog een tijdje op een 'gratis' forum gezeten.
In het archief vind je nog wel topics die zijn overgezet.
Proficiat !!



Thomas schreefColonSnap eigenlijk niet waarom ik dit bij projects heb gezet.
Dacht dat ik het bij chats had gedropt.


Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.