BUTTON_TOPIC_LOCKED 97 berichten
MGF.BE Flyers
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

Re: MGF.BE Flyers

door Bruno » di jun 07, 2011 10:00 pm

Een poll kan, maar eerlijk is eerlijk, ik zie hier liefst het bestuur dat beslist in deze materie. Mijn stem heb je alvast :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

door ttdesign6 » di jun 07, 2011 10:10 pm

Natuurlijk beslist het bestuur, maar ik ben ook wel eens benieuwd, puur wat de rest van de club ervan denkt. Dus indien oke start ik eens een poll op. :thumbsup:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

MG TF 135

Flying Dutchman
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » wo jun 08, 2011 7:11 pm

Ik heb er mijn hoofd eens over gebroken en eens lang gekeken naar de 2 flyers en ik denk te weten wat sommigen net wat minder vinden aan de nieuwe flyer. Het feit dat de wagen getekend is vind ik een "plus" en lekker origineel, maar de oude flyer was net iets minder "hard" qua kleur en qua overgang. De nieuwe is zeer fel orange, met veel zwart en dat maakt de algemene indruk heel zwaar. Het bandenspoor maakt het geheel nog drukker voor sommigen. Tenslotte is de nieuwe flyer net wat minder qua resolutie. De oude is wat scherper, wat minder "trapjes" in de lijnen enzovoort.
    M.a.w. gewonnen heb je zonder meer, en dat dient beloond, maar eens we gaan insturen om te drukken, kunnen we desnoods even de koppen bij elkaar steken, om te zien wat best of both worlds is, een goed compromis dus, waar iedereen zich goed bij voelt.
    Tenslotte vroeg ik Remco inderdaad, waarom hij niet reageerde in het topic, toen je aan het ontwerpen was, en daar heeft hij wel een punt; Omdat het een wedstrijd was in eerste instantie. Dat anderen reageren, onder andere ik, en bijstuurden, wil daarom dus niet zeggen, dat iedereen het er mee akkoord was, juist om reden van wedstrijd dus. Jammer genoeg was er maar één deelnemer. Gelukkig was het een goeie wel te verstaan.
    We komen er wel uit, eens we gaan laten drukken, no worry's.
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

door ttdesign6 » wo jun 08, 2011 7:52 pm

Een compromis lijkt me een goede oplossing en mochten hier en daar nog aanpassingen volgen sta ik daar geheel achter. Komt goed dus zo te horen :thumbsup:

MG TF 135

Flying Dutchman
  • Moderators
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:46 pm
    WoonplaatsCOLON Het forum
    CONTACTCOLON

MGF.BE Flyers

door Moderators » vr jun 10, 2011 11:50 pm

Na een zwaar overleg met de beheerders van het forum zijn wij tot de volgende uitslag gekomen. Vooropgesteld dat het een mooi ontwerp is van Tom (ttdesign). Maar het is toch niet wat wij als beheerders voor het forum willen hebben. Na het oude ontwerp en het nieuwe ontwerp naast elkaar, onder elkaar en op elkaar gehouden te hebben lijkt het ons een goede beslissing.

Tom dank je wel voor je ontwerp en alle moeite die je er in hebt gestoken. Je krijgt als dank van ons een prijzen pakket zodra onze MGF.BE shop weer in volle kracht aanwezig is.

We gaan nog geen nieuwe druk doen voorlopig omdat wij nog ongeveer 2000 flyers op voorraad hebben. Als die op zijn zullen wij de oude flyer upgraden en laten drukken.
    Het grootste Nederlandstalige forum voor de MGF en de MGTF enthousiast
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

door ttdesign6 » za jun 11, 2011 12:35 am

Spijtig om te horen, dat wel, maar die mening respecteer ik :wink: Zo lang als de schetsen op volle toeren draaien ben ik al one happy camper.

Anyway, het was toch een leuke ''wedstrijd''. :thumbsup:

MG TF 135

Flying Dutchman
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » za jun 11, 2011 12:10 pm

We gaan kijken tegen dat we moeten drukken desnoods of we eventueel niet naar best of both worlds kunnen gaan.
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

BUTTON_TOPIC_LOCKED 97 berichten