Vernieuwing en veranderingen op het forum.
  • Moderators
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 16
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:46 pm
    WoonplaatsCOLON Het forum
    CONTACTCOLON

    Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door Moderators » ma apr 25, 2011 1:06 pm

    Beste Forum gebruikers,

    Via deze weg willen wij jullie op de hoogte stellen van een aantal veranderingen. Afgelopen zaterdag zijn wij, (Bruno, Luc, Eric, Kasper, Rick en Remco) bij elkaar gekomen voor een vergadering. Deze vergadering duurde in totaal 6 uur wat een bewijs is dat dit brood nodig was. Er is heel wat besproken en een aantal veranderingen aangedragen om ons forum op een hoog niveau te houden.

    Zoals je al hebt kunnen merken is het te koop gedeelte opgesplitst in een Voertuig gedeelte en een onderdeel gedeelte. Dit om het wat overzichtelijker te maken. De voertuigen blijven er in staan ongeacht hoe lang al. Dit om als iemand een MG F of TF wil gaan kopen op het forum kan terug zien of deze al eens op het forum heeft gestaan. Indien je een voertuig te koop hebt gezet en deze is verkocht wel even een slot doorgeven. Onderdelen gaan wij actiever wissen. Ouder dan een jaar zal gewist gaan worden. En hiervoor ook de vraag, heb je het onderdeel verkocht geef even een slotje door. Wij willen nogmaals vragen om als iemand iets te koop zet wat in jouw ogen te duur is deze topic niet te vervuilen met deze mededeling. Indien het te duur is zal deze toch niet verkocht worden.

    Bij het algemeen technische info en projects willen wij vragen om on topic te blijven. Dit om de informatie die daar gedeeld wordt schoon te houden en een informatie bron te laten zijn. Wij en de moderators zullen actiever gaan wissen indien er off topic dingen worden gepost. Dit is niet om politie agent te willen spelen maar zoals eerder genoemd het schoon te houden.

    Het Chatten, Testen gedeelte is voor dingen zoals fotografie maar ook het MG Cafe is bedoeld om gezellig bij te beppen met elkaar. Gebruik deze ook daarvoor. Wij hebben dan ook unaniem besloten om geen chat box te openen op het forum.

    Kasper heeft aangegeven dat door zijn werk en werkzaamheden als vice voorzitter van de MG Car Club Holland te weinig tijd heeft voor de club kleding. Besloten is dat Rick en Remco dit op zich gaan nemen. Er zal gekeken gaan worden naar nieuwe kleding stukken en weer een voorraad te gaan nemen. Zodra er meer bekend is dan horen jullie dit natuurlijk.

    Er is nog veel meer besproken maar later horen jullie daar veel meer over.

    Een heel mooi, dakloos en veilig seizoen toegewenst namens het bestuur van MGF.BE. En dat wij een ieder mogen gaan verwelkomen op een van de evenementen. Het gaat een mooi jaar worden.

    Groet,

    Het bestuur en Moderators van MGF.BE
    Het grootste Nederlandstalige forum voor de MGF en de MGTF enthousiast
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door em-gee-efke » ma apr 25, 2011 2:41 pm

    :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
    MGF Co-pilote
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door BlackFox » ma apr 25, 2011 8:44 pm

    Het verdient respect dat jullie zoveel tijd in het forum steken!

    Dat respect mag van mij uit volgende keer beloond worden bij een groupbuy bij meguiars of bij aankoop van kleding van de clubshop :)
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door Ultimate » ma apr 25, 2011 10:12 pm

    Goed bezig mannen!
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door Sander » di apr 26, 2011 8:22 am

    :thumbsup: :thumbsup:
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door Coen » di apr 26, 2011 10:02 am

    :thumbsup: Goed bezig!
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Tandi
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 144
    GeregistreerdCOLON za aug 28, 2010 10:50 am
    WoonplaatsCOLON Capelle a/d IJssel

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door Tandi » di apr 26, 2011 12:50 pm

    Alhoewel ik hier nog niet zo lang aktief ( nou ja aktief ) ben wil ik mijn grote waardering
    uitspreken voor de manier waarop jullie het hier in goede banen leiden.
    Mannen : Super Job !! :applaus: :applaus: :applaus:
    RHD 2003 X-power Grey TF 160.
  • LEBLAR
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 762
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 8:45 pm
    WoonplaatsCOLON Sibculo

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door LEBLAR » di apr 26, 2011 3:30 pm

    Kan me alleen maar bij vorige sprekers aansluiten.
    Goed bezig.
    Ronald Leblanc
    1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
    Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
    Upcomming: PU bussen voor.
    Next: Cool-air induct Tenza.
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door wimk » di apr 26, 2011 3:51 pm

    LEBLAR schreefColonKan me alleen maar bij vorige sprekers aansluiten.
    Goed bezig.


    idem! :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door etienne » di apr 26, 2011 6:12 pm

    we mogen ons gelukkig prijzen dat er mensen zoals jullie zijn die zich zo inzetten voor deze site :thumbsup: ik dank jullie :applaus:
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door firefighter » di apr 26, 2011 7:25 pm

    :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

    Goed gewerkt :thumbsup:
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door Bart-K » wo apr 27, 2011 3:35 pm

    Wat valt er nog toe te voegen aan alle lofuitingen die hierboven staan behalve; ga zo door mannen :thumbsup:
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door Kevin » do jun 02, 2011 2:48 pm

    Is het ook mogelijk zo'n mooi logootje voor in de titelbalk te krijgen?
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door Rick » do jun 02, 2011 4:41 pm

    Je bedoelt denk ik een favicon, daar zijn we al een keer mee bezig geweest, maar waarom we dat nog niet hebben weet ik niet meer.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: Vernieuwing en veranderingen op het forum.

    door Kevin » do jun 02, 2011 5:16 pm

    een favicon inderdaad :wink:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten