Ik kan dit echter niet testen en ik ben ook geen programmeur. het is een gokje

Janmgf schreefColonZoeken op 96?LLN?2 werkt wel.
Helaas pindakaas............. bij mij werkt dat niet.
Waarschijnlijk omdat in het voorbeeld 3 tekens (LLN) achter elkaar staan.
Ik krijg deze foutmelding:
De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: 12 AB CD
Je moet minimaal 1 woord als zoekterm opgeven. Ieder woord moet minimaal 3 tekens bevatten en maximaal 14 tekens lang zijn, exclusief jokertekens.
Wat moet ik doen om een nederlands kenteken te zoeken![]()

Kachel schreefColonIs er al een oplossing? Er staan nu een F en een TF in Hardenberg, ben benieuwd of die ook bekend zijn.

RemcovanKuilenburg schreefColonKachel schreefColonIs er al een oplossing? Er staan nu een F en een TF in Hardenberg, ben benieuwd of die ook bekend zijn.
Je kan per lijst altijd je zoekfunctie van je PC gebruiken. Gewoon op gespot drukken en ctrl F voor de PC gebruikers. Kenteken invoeren en klaar.

Janmgf schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonKachel schreefColonIs er al een oplossing? Er staan nu een F en een TF in Hardenberg, ben benieuwd of die ook bekend zijn.
Je kan per lijst altijd je zoekfunctie van je PC gebruiken. Gewoon op gespot drukken en ctrl F voor de PC gebruikers. Kenteken invoeren en klaar.
Klopt, maar dan moet je dat 56 x doen, omdat er 56 pagina's zijn in het item "gespot" en omdat de Ctr F functie (volgens mij) per pagina werkt.
Dus schiet niet lekker op.

RemcovanKuilenburg schreefColonAangezien Erik het probleem het een twee drie niet kan oplossen is dit de enige oplossing die je voor nu even kan gebruiken als je er waarde aan hecht. Dus ik zie het probleem niet zo om even deze manier te doen.

Janmgf schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonKachel schreefColonIs er al een oplossing? Er staan nu een F en een TF in Hardenberg, ben benieuwd of die ook bekend zijn.
Klopt, maar dan moet je dat 56 x doen, omdat er 56 pagina's zijn in het item "gespot" en omdat de Ctr F functie (volgens mij) per pagina werkt.
Dus schiet niet lekker op.

ErikB schreefColonAls tijdelijke, heb ik voor het Gespot gedeelte het aantal postings per pagina opgetrokken naar 100.

Alle Nederlandse F en TF's voorzien van Belgische platen, dan is het ook opgelost.
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.