Bij mij zit in de winter de hardtop erop en in de zomer de Sunmate. Merk ook dat het echt een fijne hoes is, zeker ook wanneer de zon een tijdje op je auto staat te branden. Dan merk je dat het binnen niet zo warm word . Als ik jou foto zie is het toch een feest van herkenning Superboer (heb zelf oo...