jo de manne, als ik vertrek met mijn F (traag of rap) heb ik een gekraak, geknars aan het linkse voorwiel. Je moet er niet echt op letten je hoort het zo. Dit duurt maar even en verder hoor je dat niet meer, alleen vanuit stilstand naar vertrek. Iemand een idee???????? Ik hoor het wel, alvast bedankt.
Jo gasten, ik had een vraagske ivm chiptuning:
autotechnics in Aartselaar is da ok, weet iemand da, heeft hier al iemand geweest, zijn er beter plaatsen,... . Ge moet elle ni inhaven, let elle moor es goe gaan.
Ik ben vandaag naar de schouwing geweest met mijn MG, ik heb hem eerst wat laten bijstellen bij de dealer, en ze hebben NIET gemeten, maar ik heb de opstaande randen van de smeerput ergens hoorbaar geraakt en toch: EEN GROENE KAART!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zjagoewar schreefColonBen je al naar de keuring geweest?? Iig als dit te laag was, kan je altijd langs je dealer passeren en hem een centimetertje laten opkrikken, is tien minuten werk.
Ik heb den mg gekocht vorig jaar met een schouwing tot 15/1/05