ik heb een hurricane gehad op mijn elise, super geluid en kwaliteit zat ook goed. PK....tussen de oren zoals elke filter......
Op de dyno gaf het samen met een cat bypas en een janspeed een 138pk ipv 120pk. Dus geeft wel iets maar zit vooral tss de oren.
probleem zal vooral met de bevestiging van de hardtop zijn. Bij een cabrio zit deze achter en vooraan vast. Bij een targa zit deze enkel achter ingewerkt op het chasis. dus extra versteviging nodig. Bij de lotus elise mk II hebben ze een hardtop die uit uitneembare delen bestaat (maar de elise is da...