Bruno schreefColonEn hoe ben je zeker dat je niet lucht mee in het systeem blaast in het begin. Tja, met een steen kan je ook een nagel in een plank slaan, maar gegarandeerd sla je wel eens op je vingers of is het nageltje krom geslagen...
Sander schreefColon Dat de wang van de T1R te zacht zou zijn snap ik niet, waarom liggen ze dan standaard op Atoms en Donkervoorts ?
Sander schreefColonOmdat Yokohama 1 van de beste leveranciers van sportieve banden in voor lichtere wagens.
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.